به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، مصطفی بابایی مشــاور فرابخشــی و ارتباطات سازمان بهزیســتی کشور با اشــاره به گســترش راه های ارتباطی و ابزارهای رســانه ای در سالهای اخیر گفت: انتظار می رود آگاهی بخشــی و اطلاع رســانی از رویدادهــا، فرایندها، الگوها، مشــکلات و نیازهــای حــوزه بهزیستی در ساحت افکار عمومی رشد و ارتقای چشمگیری بیابد.
وی افزود: بیش از ۵۰۰ فعال در حوزه روابط عمومی در سازمان بهزیستی وجود دارد که ساخت نظام شبکه ای رسانه ای و هم افزایی میان آنها لازمه یک سیستم اطلاع رسانی فعال و پویا است.
مشــاور امــور فرابخشــی و ارتباطات ســازمان بهزیســتی با تبییــن مدل نظام رســانه ای مبتنی بر شبکه سازی گفــت: هم افزایــی و ارتباطات موثر در چهار حــوزه میان دســتگاهی، درون دســتگاهی، برون دســتگاهی و روابط عمومی ها و بهره گیری از همه ظرفیتها برای رســیدن بــه یک نظام رسانه ای کار آمد ضروری است.
بابایی با بیان اینکه طرح ها و برنامه ها باید پیوست رسانه ای داشته باشند، گفت: فعالیت های رسانه ای الزاما تجهیزات نمی خواهد و نیازمند خلاقیت و نو آوری است.
بابایی با بیان اینکه سند راهبردی رسانه ای سازمان بهزیستی کشور تدوین شده است، گفت: می توانیم با فعال ســازی ظرفیت های عظیم موجود در بســتر یک شبکه یکپارچه، اطلاع رسانی اخبار اقدامات و معرفــی توانمندیهای جامعه هــدف و آگاهی بخشــی در این زمینه را انجام دهیم.
وی همچنین گفت: در حوزه بین الملل سه هدف اصلی تحقق دیپلماسی علمی برای کســب دانشهــا و فناوریهای برتــر و نوپدید، اســتفاده هماهنگ از ظرفیتهــای علمــی جهــت ارتقای ســطح علمی سایر کشــورهای همسو و ترویــج و انتقال دســتاوردها در حال پیگیری اســت که امیدواریم با تقویت دیپلماسی عمومی ســازمان بهزیستی فعالانه تــر در حوزه بیــن الملل نقش آفرینی کنیم.
نظر شما